Full Service Operational Leasing
Este soluția ideală pentru companiile care doresc să-și reducă costurile cu flota auto și să-și concentreze resursele financiare asupra activităților principale.
Serviciile furnizate (nivel profesional):
- Customer Care și asistență rutieră pe tot teritoriul țării 24/7 prin Call Center propriu;
- Achiziții și logistică;
- Întreținere totală;
- Reparații caroserie;
- Autovehicul de înlocuire pe perioadă nelimitată;
- Asigurări (CASCO, RCA);
- Asigurare incendiu și furt;
- Asigurare de persoane;
- Managementul anvelopelor;
- Managementul daunelor;
- Managementul taxelor;
- Managementul amenzilor;
- Managementul cardului de carburant;
- Monitorizare auto (GPS);
- Evaluare autovehicul la returnare;
- Facturare electronică.
Leasing operațional modular
Nivele servicii complete Sixt Leasing International | * Classic |
** Business |
*** Professional |
---|---|---|---|
Finantare masina | |||
Rata financiara (cost finantare) | da | da | da |
Achizitii si logistica | |||
Servicii de inmatriculare | da | da | da |
Predare/primire in/din diferite locatii | optional | optional | optional |
Comandarea si achizitionarea vehiculelor | da | da | da |
Comandarea si achizitionarea echipamentelor suplimentare | da | da | da |
Monitorizarea datei de livrare | da | da | da |
Prima alimentare cu carburant a vehiculelor | optional | optional | optional |
Carte service | da | da | da |
Analiza daune | da | da | da |
Managementul intretinerii autovehiculului | |||
Revizii periodice conform indicatiilor porducatorului | da | da | da |
Reparatii de uzura | da | da | da |
Inspectie tehnica periodica (ITP) | da | da | da |
Management anvelope | |||
Anvelope de iarna | optional | optional | da |
Depozitarea anvelopelor | optional | optional | da |
Montarea si echilibrarea anvelopelor | da | da | da |
Atelier mobil | optional | optional | optional |
Asigurari | |||
Casco | da | da | da |
Asigurare de raspundere civila | da | da | da |
Asigurare de bagaje | optional | optional | optional |
Asigurare pasageri | optional | optional | optional |
Management daune | |||
1. Asistenta prin call center 24/7 | da | da | da |
Logistica, ex. tractare autovehicule | da | da | da |
Mobilitate, ex. autovehicul de inlocuire | optional | da | da |
2. Monitorizarea reparatiilor | da | da | da |
Programarea autovehiculului la service | da | da | da |
Verificare factura | da | da | da |
Punerea la dispozitie a vehiculului de inlocuire | optional | da | da |
3. Generare rapoarte daunalitate | optional | optional | optional |
Asistenta rutiera | |||
Asistenta rutiera 24/7 | da | da | da |
Management impozite si taxe | |||
Taxe imnatriculare, poluare, impozit | da | da | da |
Rovigneta | da | da | da |
Customer Care | |||
Responsabil de cont (Key Account Manager) | da | da | da |
Echipa de Client Service | da | da | da |
Echipa proprie de Call-Center (asistenta telefonica) | da | da | da |
Management amenzi | |||
Management amenzi | da | da | da |
Facturare | |||
Transmitere factura electronica | da | da | da |
Returnare vehicul | |||
Catalog daune cu imagini | da | da | da |
Raport si evaluare Sixt printr-un expert independent | da | da | da |
Raport si evaluare printr-un expert independent aditional | optional | optional | optional |
Factura finala | da | da | da |
Remarketing, riscul valorii reziduale preluat de catre Sixt Leasing | da | da | da |
Sale & Lease Back
Sixt Leasing Operational poate achiziționa cash flota existentă pentru ca ulterior să v-o repună la dispoziție prin intermediul produsului lease back.
Această soluție vă permite o intrare rapidă de cash în vederea susținerii și finanțării activităților de bază ale companiei dumneavoastră.
Iată câteva din beneficiile acestui tip de tranzacție:
- vânzarea și lease back-ul pot conduce la un influx semnificativ de cash;
- creșterea lichidității companiei, optimizarea capitalului de lucru, a ratei rentabilității capitalului și a ratei rentabilității activelor;
- eliminarea riscului valorii de revânzare a mașinii;
- beneficii fiscale.
Managementul flotelor auto
SIXT Leasing Operațional oferă servicii complete de management de flotă, preluând toate riscurile și problemele administrării flotei dumneavoastră auto, într-o manieră cât mai profesionistă și economică, reducând astfel timpul și costurile dumneavoastră.
Abonament – rata lunară cuprinde toate serviciile solicitate, mai puțin rata financiară și asigurările;
Refacturare – se plătește lunar doar o taxă de management iar fiecare serviciu oferit sau intervenție asupra mașinilor vor fi refacturate.
Beneficiile externalizării parcului auto către SIXT New Kopel:
- Reducerea timpului de imobilizare a autovehiculelor;
- Emiterea unei singure facturi centralizate pentru toate serviciile prestate;
- Personal dedicat Sixt Leasing Operațional pentru acțiunile operaționale.
- Optimizarea costurilor prin sistemul de întreținere preventivă;
- Reducerea costurilor de personal.
- Creșterea productivității prin concentrarea asupra domeniului principal de activitate;
- Delegarea de sarcini sau obiective către o companie care deține expertiză în domeniu.
Mobilitate permanentă: vă putem pune la dispoziție, nelimitat, mașină de înlocuire în maxim 24 de ore de la imobilizarea autovehicului dumneavoastră.
Resurse umane: personal calificat și specializat; posibilitatea de a avea un manager de flotă dedicat la sediul clientului.
Suport: Call Center propriu 24/7
Creștere calitate parc auto: prelungirea perioadei de viață a autovehiculelor și creșterea valorii de re-vânzare prin întreținerea preventivă și corectă.
Descrierea serviciilor de Management de flotă:
Managementul serviciilor de întreținere și reparații auto (revizii, reparații, întreținerea caroseriei, intervenții neprevăzute):
- Punerea la dispoziția clientului a rețelei noastre de service, în care acesta beneficiază de discount-urile obținute de SIXT Leasing Operațional;
- Monitorizarea intervențiilor în service pe bază de accept lucrare trimisă către client online;
- Consultanță tehnică în vederea rezolvării problemelor de service apărute;
- Înregistrarea istoricului de reparații pe fiecare mașină în parte;
- Centralizarea facturilor de reparații service, analiză cost întreținere;
- Emiterea unei facturi centralizată lunar (în cazul Managementului de flotă cu refacturare);
- Emiterea facturii de abonament centralizată pentru întreaga flotă (în cazul Managementului de flotă cu abonament).
Managementul taxelor legale (rovignieta, impozit anual)
- Informarea clientului cu privire la modificările legislative în domeniul taxelor legale, impozit, rovigneta;
- Avertizarea clientului cu privire la expirarea rovignetei
Managementul asigurărilor (CASCO & RCA)
- Consultanță cu privire la instrumentarea dosarelor de daună, de la deschiderea dosarului până la solicitarea despăgubirii de la compania de asigurări;
- Monitorizarea reparației, a calității și a timpului de execuție;
- Punerea la dispoziția clientului a unei rețele de service în funcție de compania asigurătoare cu care clientul are contract;
- Avertizarea clientului cu privire la scadențele ratelor de plată și cu privire la expirarea polițelor Casco & RCA
Managementul anvelopelor
- Punerea la dispoziția clientului a unei rețele de service pentru înlocuirea anvelopelor, în care clientul beneficiază de prețurile speciale obținute de către SIXT Leasing Operațional;
- Depozitarea anvelopelor și oferirea unei monitorizări electronice a depozitului la un preț special;
- Furnizarea de anvelope la un preț special;
- Emiterea unei facturi centralizate, lunar, care cuprinde anvelope noi, serviciul de înlocuire și depozitarea anvelopelor.
Asistentă rutieră 24/7 pe teritoriul țării, incluzând tractarea / depanarea ușoară; nu există limită de deplasări.
- Furnizarea serviciului de tractare / depanare ușoară pe întreg teritoriul țării de la locul solicitat la unul din service-urile din rețeaua noastră.
Servicii de call center 24/7
Raportări
- Rulaj lunar pentru fiecare mașină, intervențiile făcute asupra mașinilor, programarea la următoarele revizii;
- Istoric reparații;
- Evidența accidente;
- Întocmire topuri cu cei mai răi utilizatori.
Autoturism de înlocuire nelimitat
- Asigurarea înlocuirii autoturismului pe perioada de service se face nelimitat numai în cazul în care mașinile sunt întreținute și reparate în rețeaua pusă la dispoziție de către noi.
Asistență la vânzarea mașinilor
- Suport în valorificarea mașinilor vechi ieșite din flota clientului;
- Oferirea unor prețuri în raport cu piața și achiziționarea directă a mașinilor ieșite din utilizare;
- Intermedierea vânzării mașinilor prin rețeaua noastră de vânzări mașini second hand (AAA New Kopel).
Serviciu Vip
- Serviciul de pick-up-ridicarea mașinii de la client, transfer în service, returnare către client;
- Spălătorie auto.
Monitorizare GPS
- Intermedierea încheierii de contracte cu firme specializate în servicii de GPS;
- Eventuală facturare în funcție de solicitări.
Achiziții și logistică
Sixt Leasing Operațional este un partener flexibil în ceea ce privește logistica și serviciile conexe la cele mai avantajoase costuri pentru clienți. Puteți opta pentru livrarea mașinii la dealer, la sediul companiei dumneavoastră sau direct acasă.
Gândirea logistică a Sixt Leasing Operațional oferă avantaje în special pentru flotele mari, care au necesități complexe, cum ar fi branduirea / debranduirea vehiculelor sau instalarea de dispozitive speciale.
Soluțiile noastre sunt întotdeauna adaptate la cerințele dumneavoastră individuale.
Întreținere/ Service
O vizită la service este inevitabilă pe termen lung, fie că este pentru verificare sau pentru întreținere. În special, pentru flote mari de servicii, acest lucru presupune investiții considerabile de timp, un procedeu amplu și costuri de personal.
Sixt Leasing Operațional pune la dispoziția clienților săi o rețea extinsă și stabilă de service-uri la nivel național în care se efectuează următoarele intervenții:
- Revizii periodice – conform recomandării producătorului;
- Reparații complete prevăzute și neprevăzute (Repararea și/sau înlocuirea pieselor-inclusiv manoperă-pentru asigurarea bunei funcționări a autovehiculului);
- Inspecții tehnice periodice (ITP) și reparațiile impuse cu această ocazie.
Managementul anvelopelor
Cu Sixt Leasing Operațional veți economisi atât timp, cât și bani apelând la serviciul de management de anvelope. SIXT Leasing Operațional pune la dispoziția clienților săi o rețea specializată de service-uri extinsă la nivel național pentru înlocuirea anvelopelor, echilibrarea și alte operațiuni specifice. SIXT Leasing Operațional depozitează între sezoane anvelopele, le etichetează, le monitorizează prin intermediul unui soft dedicat.
Prin intermediul “mobil service”, un specialist va schimba anvelopele autovehiculelor aflate sub contract cu Sixt Leasing Operațional la sediul companiei dumneavoastră.
Asigurări
Sixt Leasing Operațional oferă clienților săi consultanță cu privire la instrumentarea dosarelor de daună.
Managementul daunelor
Incidentele nu pot fi niciodată evitate complet. Cu toate acestea Sixt Leasing Operațional monitorizează reparațiile din punct de vedere calitativ, dar și din punct de vedere al timpului de execuție. Rețeaua noastră de parteneri de service garantează un nivel ridicat al calității reparațiilor și un nivel scăzut al costurilor. Procesele eficiente și nivelul agreat de servicii reduc și mai mult timpul alocat reparațiilor.
Asistență rutieră
Serviciul de asistență telefonică Sixt Leasing Operațional este disponibil non-stop, 24/7 pentru utilizatori și asigură pentru aceștia gestionarea completă a situației.
Managementul taxelor
Prin intermediul acestui serviciu, Sixt Leasing Operațional va avea grijă ca taxele vehiculelor dumneavoastră să fie achitate pe toată durată contractului.
Managementul amenzilor
Sixt Leasing Operațional se angajează să gestioneze în siguranță și în conformitate cu legea amenzile legate de parcarea neregulamentară și/sau depășirea vitezei legale.
Customer care
Este bine să aveți o singură persoană de contact. Cu toate acestea, Sixt Leasing Operațional vă oferă persoana de contact potrivită pentru orice situație. Am dezvoltat un concept inovator de service, prin intermediul call-center-ului nostru propriu, disponibil 24/7, care vă va oferi întotdeauna consilierul potrivit.
Vă asigurăm cea mai bună calitate a service-ului individual și un „know-how” specializat, fără un timp lung de așteptare.
Tot ceea ce trebuie să faceți este să apelați 021.9400.
Facturare electronică
Optimizarea proceselor în operațiunile de zi cu zi este unul din obiectivele noastre principale. Acest lucru include și procesul de facturare. Prin urmare, Sixt Leasing Operațional vă oferă posibilitatea facturării electronice.
Gestionarea automată a facturilor va economisi stres și timp, asigurând în același timp plata mai rapidă.
Evaluare mașină la returnare
La momentul returnării autovehiculului, un expert neutru poate asigura evaluarea obiectivă a vehiculului. Autoturismele și vehiculele comerciale sunt evaluate în mod diferit și, prin urmare, corect. Evaluarea daunelor la momentul de returnare se bazează pe un catalog cu daune, care va arată de la început ce daune de returnare sunt mai târziu acceptabile pentru noi.
Servicii de consultanță pentru flote
Cerințele managerilor de flotă au crescut în ultimul timp în mod constant, au devenit din ce în ce mai complexe și necesită soluții individuale. Soluțiile noastre au fost adaptate acestor nevoi. Dumneavoastră decideți dacă aveți nevoie de o soluție completă sau doar de anumite servicii. Conceptul nostru se bazează pe o abordare integrată, creată special pentru a se potrivi necesităților individuale ale clienților.
Așteptăm cu interes să vă oferim soluțiile noastre de consultanță, achiziții, management al flotei și remarketing.
Managementul cardului de carburant
Datorită cooperării noastre cu companiile petroliere, managementul cardului de carburant prin Sixt Leasing Operațional vă poate asigură o alimentare fără bătăi de cap.
Beneficii pentru angajați
Pentru a veni în întâmpinarea angajaților companiilor partenere, New Kopel Group a dezvoltat o aplicație online care poate fi postată pe intranet prin care partenerii noștri să aibă acces la o serie de beneficii. Este o aplicație simplă, sunt necesare 2-3 click-uri, este prietenoasă cu utilizatorul și oferă acestuia posibilitatea de a ne contacta și de a se bucura de avantajele colaborării noastre.
Monitorizare auto
Sistemele noastre de monitorizare auto pot gestiona când, unde și cum sunt utilizate vehiculele închiriate de dumneavoastră. Monitorizarea auto vă oferă o gamă largă de rapoarte de urmărire a vehiculului, astfel încât să puteți folosi aceste informații pentru a îmbunătăți procesele, pentru a crește eficiența și pentru a reduce costul combustibilului.