Pe intreaga durata a colaborarii noastre, Sixt New Kopel se va asigura ca primiti cele mai eficiente servicii, sa puteti folosi masina in cel mai bun mod cu putinta.
Intretinerea (inclusiv reviziile periodice), reparatiile (interioare si exterioare) si orice aspect legat de conducerea masinii dumneavoastra sunt responsabilitatea noastra.
Va rugam sa contactati din vreme Call Center-ul nostru la 021 9400, pentru a primi toate informatiile necesare si pentru a programa prezenta la service in functie de disponibilitatea dumneavoastra.
Sau completati online formularul de contact, iar Call Center-ul nostru va reveni catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.
A avut loc un accident. Exista victime?
Daca Da,
1. NU MISCATI MASINA ! (cu exceptia cazului in care victimele trebuie evacuate pentru acordarea primului ajutor).
2. Raportati imediat accidentul la cea mai apropiata sectie de politie si companiei noastre.
3. Contactati Call Center-ul nostru la 021 9400 si va punem la dispozitie cele mai detaliate informatii si cea mai buna asistenta cu putinta.
Daca Nu,
1. Contactati Call Center-ul nostru la 021 9400 si va punem la dispozitie cele mai detaliate informatii si cea mai buna asistenta.
2. Raportati imediat accidentul la cea mai apropiata sectie de politie si companiei noastre.
Va rugam sa completati Raportul de Accident si sa-l trimiteti catre Call Center-ul nostru la callcenter@sixt.ro.
Pentru orice informatii, reclamatii sau sugestii, va rugam, nu ezitati sa contactati Call Center-ul la 021 9400 sau trimiteti email la callcenter@sixt.ro.